subota, 15. prosinca 2012.

Zimski ukrasi za dom

Kakav naslov. Nisam se sjetila ničeg pametnijeg. Mogla sam napisati i par sličica. U gužvi sam pa neću puno pisati (odličan izgovor).






Iako srce više pripada Valentinovu volim imati malo crvenih detalja.

Broj komentara: 9:

  1. :-) ma kakvo Valentivo. Božić je čisto <3

    OdgovoriIzbriši
  2. pokušavam cilo vrime odgonetnit od čega su borići napravljeni.... u jednom trenu (i još uvik nisam sigurna da nisam u pravu) sam promislila da bi mogao biti čipi čips :D Srca su fenomenalna, zapravo, mislim da ću te kopirat ... kad se konačno odlučim i krenem u dekoraciju kuće ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otkrit cu ti tajnu. Borici su napravljeni od ostataka tapeta. Jos sam malo nanijela zelene boje za kamuflazu. Drago mi je da ti se svidja.

      Izbriši
  3. Joj ova srca su mi preslatka skroz..baš si sve divno napravila:)

    OdgovoriIzbriši
  4. I ja sam prvo pomislila na čips (valjda mi cure s mora prvo pomislimo na hranu:)
    Borići su ti predobri, vidim u daljnjem tekstu da si ih napravila od zidnih tapeta... odlična ti je ideja!
    I pohvale za ova predivna srca, crvene boje i srcolikih detalja nikad dosta!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odgovori
    1. Ideja za borice nije moja. Pronasla sam ju na internetu i malo prilagodila.

      Izbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails