srijeda, 25. siječnja 2012.

Srčeka

Da ne bi bilo da izbjegavam dan zaljubljenih evo par slikica. Srca su izrađena od salvetica. Jedno mi visi iznad ulaznih vrata (nek se zna gdje su zaljubljeni), a drugo sam napravila za kolegicu koja ce "svoje srce" postaviti u svom "dućanu".


...zaljubljeni stan...


...ovo srce se može promatrati s dvije strane i vrti se kad prođete pored njega...

Broj komentara: 12:

  1. Bas ti je lepo srculence, gde god da si ga stavila.Ma, biti zaljubljen, kako je to tek lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo za srčeko prekrasno je,izvedba je savršena..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. jako su lijepi, kako si naprvila te cvjetće od salveta i kako si ih spojila?

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga moja ovo je stvarno prekrasno, divan poklon za Valentinovo!

    Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno izgleda. Pravi dar za Valentinovo...

    OdgovoriIzbriši
  6. Srca su prelepa, oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši
  7. Eto ideje a ja se ubih smišljajući neko " posebno " srce.

    OdgovoriIzbriši
  8. @sanjushka, salvetice sam slozila u harmoniku, ucvstila koncem (debljim) i "rasirila" svaki sloj salvetice. Od kartona sam skrojila srce i zavezala ruzice od salveta na kartonsku podlogu.

    OdgovoriIzbriši
  9. Bas mi je fora ovaj zaljubljeni stan i njegovo srce

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails