subota, 4. veljače 2012.

Resin. Epoxy. Tekuće staklo. Epoksilna smola. Pomoć.

Kakav naslov!
Već neko vrijeme me drži ideja kako bih se mogla okušati u radu s tekućim staklom. I divim se radovima blogerica koje rade s tekućim staklom. Prije više od godinu dana sam pitala u jednom hobi dućanu, ali nisu baš znali o čemu pričam. Našla sam i jednu odličnu stranicu koja je prodavala Resin. Cijena obje komponente s nekoliko kalupa i uputama bila je oko 100 kn. I sad kad sam odlučila iskušati ovu tehniku ta stranica više ne postoji.
Molim sve koji znaju gdje mogu nabaviti Resin ili neku drugu vrstu epokslne smole za pomoć.


Na internetu ćete pronaći hrpu tekstova o epoksilnoj smoli koja se koristi za čamce. Međutim ona ima žućkastu boju i nije prikladna za nakit.

24 komentara:

  1. Na Omnis art-u pogledaj nakit koji radi Ana Čarapić i kontaktiraj je na FB profilu jer vodi radionicu u Boogalou 11.02.2012. Naravno ako ti seviđa njezin rad.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala. Vidjela sam anine radove i jako su lijepi. Zanima me gfje se može kupiti smola.

    OdgovoriIzbriši
  3. na žalost ni ja ti ne mogu pomoći.....čula sam za resin i znam da ge ženske nabavljaju vani ali više od toga ne znam....

    OdgovoriIzbriši
  4. Bok, Goge!

    Malo sam prosurfala i našla sam to što tražiš u tapikeru: http://www.tapiker.hr/project/katalog.aspx?GalerijaID=153&SlikaID=2585

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Maja,
    iako sam u zadnjih nekoliko dana bila nekoliko puta na ovoj stranici zbog keramike nisam vidjela da prodaju i epoksilnu smolu.

    OdgovoriIzbriši
  6. Navodno imaju i Lumos i nekakav Hempel (Chromosov toranj).
    Lumos nisam uspjela pretražit, a Hempel mi je malo sumnjiv, pošto prodaje boje... No, forumaši tvrde da je ok, pa ti sad budi pametan :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Još jednom hvala. U Lumusa sam bila. Nisu znali o cemu pričam. Doduše bilo je to prije godinu dana. Mozda se nesto promijenilo.

      Izbriši
    2. Ako dopre do mene kakva informacija iz realnog svijeta, javim ti ;)

      Izbriši
  7. http://www.wlw.hr/hr/CompaniesByProduct/0000071089/epoksidne-smole.aspx?search=smole

    Navrati na ovaj link, možda ti može pomoći. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Zondra. Pogledala sam ove stranice. Prodaju smole za brodove i druge površine koje treba zastititi. Nisu za nakit.

      Izbriši
    2. Nemam ništa za reć jer nemam pojma ali me jako zanima rezultat.

      Izbriši
  8. nazalost nisam to nikad vidjela u hobby dućanima niti radila sa njim pa ti nemogu pomoći :(

    OdgovoriIzbriši
  9. Na žalost, ja nemam pojma o tome, pa ti ne mogu pomoći..

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja ne znam, ali vidim da si dobila odgovor, pa mi preostaje da ti poželim srećan i uspešan rad.
    Jedva čekam da vidim.
    Gledala sam na nekim inostranim sajtovima nakit od presovanog cveća zarobljenog u tekućem staklu, mnogo dobro izgleda, ali lakše je ispresovati cvet nego naučiti sve veštine pravljenja nakita.

    OdgovoriIzbriši
  11. prvi put čujem za to, idem izguglat :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvi put čujem za tako nešto..dakle od mene nikakve pomoći..ali znam da ćeš ti to negdje iskopati..pa jedva čekam prve tvoje radove...pozz

      Izbriši
  12. Chemaco je imao nešto takvo... proizvod se zvao K2 (ili 2K i nema veze s dvokomponentnim crackleom za raspucavanje)... isprobala sam ga i odličan je, ali nisam sigurna ima li ga još u prodaji.
    Vani se može nabavit Cleopatra ili Pebeo tekući kristali,staklo... zapravo svi se trude dati što glamurozniji naziv, ali sve su to zapravo epoksilne smole. Mislim da Megacolor drži nešto od Pebea pa možda imaju i to.

    OdgovoriIzbriši
  13. U CHENACU IMAŠ SIGURNO 750 ML OKO 200 KN

    OdgovoriIzbriši
  14. I nije 2k kak su ti napisali to je dvokomponentni lak a ovo je baš epoxsi smola

    OdgovoriIzbriši
  15. mene smola zanima već mjesecima i isto kao ti, nikako ne mogu saznat di je kupit! Ova smola za brodove se može kupiti svugdje, čak sam je jučer vidila u Bauhausu, al' ove kristal nigdi! Trebalo bi pitat nekog tko izrađuje takav nakit! Ako saznaš odgovor pliz javi :) Može i mailom tince2707@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  16. NB Hobby&art
    http://www.nb-net.hr/maloprodaja/mzmmzm.html

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails