srijeda, 5. siječnja 2011.

Nešto ljubičasto...

Napokon sam isprobala tehniku izrade svijeće pomoću balona s vodom. Priznajem, na početku sam mislila da će balon puknuti. Međutim ovo je jako zabavno. Prvo sam nanijela nekoliko slojeva bijelog parafina, a zatim ljubičastog.

I adventski vijenac je bio u znaku ljubičaste. Nekoliko puta sam "posuđivala" bisere.

 



Broj komentara: 18:

  1. Apsolutno sam očarana! Divno :)) Ali isto tako nemam pojma kako se radi svijeća. Parafin je u nekakvoj pasti? Ako može, please, malo pomoći???

    Samo mogu uzdahnuti na ljubičastu boju kojom si "obukla" svijeću i adventski vijenčić, aaaaah.
    Pozz.

    OdgovoriIzbriši
  2. Stiže pomoć. Rastopiš ostatke svijeća, ali parafin ne smije biti prevruć. U mali balon natočiš vodu i zavežeš da se voda ne prolije. Balon umačeš u rastopljeni parafin (petnaestak puta). Svaki put malo sačekaš da se sloj stvrdne. Nakon zadnjeg sloja sačekaš da se svijeća potpuno ohladi i ispustiš vodu iz balona.
    I to je to.

    OdgovoriIzbriši
  3. ludnica!!!....svijeće uz pomoć balona s vodom?....ja sam potpuno i definitivno oduševITA i očaraTA.....
    kako volim nove nove ideje!!!!...kad tad ću ovo morati isprobati:)....
    pusek-musel))...
    M...

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Goge, nakon tvog pojašnjenja ova ideja se čini stvarno jednostavna i efektna, a ti si to odlično napravila!!! Sviđa mi nježno ljubičasta boja i neobičan izgled svijeće :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. a zašto ti nama daješ samo neke kratke natuknice umjesto da nam sve lijepo odmah objasniš? nisam nikada čula za ovu tehniku. odlično ti je ispalo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo je odlično! Baloni, svijeća, voda! :)) Super! Mislim da ću prikupiti ostatke svijeća samo da se poigram s balonom! :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Rekle bi spanish girls GENIAL!!!Nemrem belivet,zar s balonom to napraviti?Ali boja je tambien genial.Bjos,besitos mucaca!

    OdgovoriIzbriši
  8. Drago mi je da vam se svidja. Nisam sama smislila ovu priču, već sam vidjela na internetu. Svidjelo mi se jer iskoristimo ostatke svijeća.

    OdgovoriIzbriši
  9. Supeeeer, hvala ti na superbrzom odgovoru. Morat ću se pod hitno baciti na čarobiranje sa svijećom :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Super ideja, svijeća je ispala genijalno, a boja....božanstvena!

    OdgovoriIzbriši
  11. Fantastično!!! Svijeća ti je izvrsna, tehnika još bolja!! A boje su ispale božanstvene...

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno si sve napravila,sve pohvale!!!
    Boje su divne,lavanda divno!
    Pusa i veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako originalno. Izgleda fantastično. Kažeš balon .... idem kopati po ladicama

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovo je fantastično! Ne znam privčlači li me više izgled svijeće ili sam postupak izrade! Probat ću obavezno!!! Kiss

    OdgovoriIzbriši
  15. Toliko dobro da dobivam volju za isprobavanjem tehnike. Hm! Tko zna???

    OdgovoriIzbriši
  16. Pa ovo je zakon!!! Svijeća uz pomoć balona? To se mora probati! Fenomenalno!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Jos jedna tehnika uspjesno savladana, svijeca je SUPER!!!!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  18. ovo nisam znala al ideja je fantastična,svaka čast!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails