petak, 21. siječnja 2011.

Može malo ... plave

Mogla sam nazvati i drugačije ovaj post, npr. Zašto se ne volimo? Tko? Bitumen i ja. Gledam ja vaše radove  u kojima koristite bitumen drage moje. I divim se. I pokušavam. Ne ide. A kod vas to izgleda tako lijepo :)))

Treba očistiti mehanizam za zatvaranje kutije, nisam dobro zaštitila prije farbanja...  

 Ovdje se vidi da ne znam ni dobro tunjkati...
Unutrašnjost moram ošmirglati...

Još jedan pogled na bitumen...
A evo i priče o kutiji. Ljetos oko podne u vožnji biciklom dođosmo do Hrelića. Nikad nisam išla tako kasno. Kutiju sam platila 15 kn. Puno s obzirom da sam taj dan prvi put dobila nekoliko stvari besplatno (o tome ću pričati drugi put). Kutija je dugo bila u garaži i čekala. Prije mjesec dana sam je pofarbala u bijelu i nanijela šablonu. Boju sam odabrala tek nakon što nitko nije odabrao plavu kao omiljenu. E, sad slijedi obećanje. Pustit ću plavu na miru. I raditi s drugim bojama.  

Broj komentara: 15:

  1. Nisam baš sigurna da ćeš plavu boju ostavit na miru...jedino me čudi da ti blog nije u plavom :)))
    Kutijicu si stvarno povoljno nabavila i sviđa mi se što je šablona tamno plave, a kutija svjetlije nijasne, a bitumen..hm...on ne dolazi do izražaja baš na svakoj boji...moraš vježbati na nečem pa ćeš skužit, treba ga lagano nanositi gotovo skroz suhim kistom ili spužvicom, uvijek negdje sa strane prvo isprobaj, pa ga onda lagano treba nanositi ujednačenim potezima...u svakom slučaju još stigneš pošmirglati taj dio i nadoraditi...ali, dat će ti i druge cure, koje su majstorice bitumena, još korisnih savjeta :))))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao...nemoj plavu pustiti na miru,ali svakako isprobavaj druge boje...ja sam isto jedno vrijeme plavila i plavila,no...nekako je spontano krenulo istraživanje i drugih boja,pa opet malo plave...i tako...
    Meni se sviđa ova kutijica...a što se tiče bitumena...hm,ovisi i od kojeg proizvođača uzmeš,meni jednostavno nije sa svima isto...i obavezno moraš sa strane isprobati...da onaj nazovi višak ostaviš na papiru pa onda ideš na kutiju...i možeš još obrisati eventualni višak sa papirnatim ručnikom ili krpicom,i na kutiji,ali brzo...poanta je da s bitumenom malo brže radiš...nema razmišljanja previše...hm,jesam se razvezala...
    Pusek!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni ova tvoja kutijica izgleda sasvin lipo.
    Samo naprid,što fali plavoj....
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Naravno da može još plave ... i još plave ... i još ovakvih kutijica. Hočeš jednom, na povratku s hrelke, da sjednemo lijepo uz kavicu i da sredimo taj bitumen? Mada ne vidim zašto on tebi stvara problema. Ali ako hočeš, budem ja s njim popričala ... vidjet češ. Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Koješta,kutija je odliična!Meni su uvijek "nesavršenosti" ono posebno.To je stil koji te karakterizira.Ne mislim na nesavršenost,već na detalj koji npr. ja i da hoću ne mogu kopirati.

    Da se niste usudile zajedno otići na Hrelić!Protest!Protest!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna je tvoja plava faza:-)
    Volim sablone, kutija je jednostavna i prelijepa.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. Na prvi pogled sam se zaljubila u ovu kutijicu, kad sam videla ikonicu na svom blogu, a na drugi pogled, kad sam otvorila post, oduševljenje raste i raste i patim što ne umem i nemam vrena da učim.
    Od svega što ne umem da radim, najviše volim kutije i volela bih da imam čitavu zbirku...pa možda jednog dana.
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  8. ma meni je ovo čisti mljac! plavo kao more, kao nebo, kao oči moje djece....

    OdgovoriIzbriši
  9. Meni se sviđa, osobito i zato jer je plava, ah, ali možda bih još dodala neki detalj sa salveta ispod, ne znam treba probati. A što se bitumena tiče to ne znam još nisam probala s njim raditi....pozz

    OdgovoriIzbriši
  10. gle, pa ja još nisam komentirala pa moram sad, i to baš kao trinaesta...
    gle, tunjkala ti bitumenom ili bez njega, sve ti dobro ispadne, baš kao i ova plava kutija.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails