petak, 26. studenoga 2010.

Malo romantike

Što se krije u ovoj maloj, limenoj, cvjetnoj kutiji?









Broj komentara: 19:

  1. Wow!!! Koja raskos, nakit ti je caroban:))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuuuu,kako je sve lijepo i nekako bogato!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivan nakit, gledajući ga zaželjela sam obući malu crnu haljinu, štikle i dobru frizuru... i jednu romantičnu večeru... Baš je prekrasan...

    OdgovoriIzbriši
  4. Kao prvo kutijica mi je fantastična da se i ne krije ništa ona mi je super. A tek kada sam vidjela što se krije.... fantastično. Sve izdvajam i pohvaljujem jer bi sve to rado nosila.Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Romantika je prisutna u svakom izloženom predmetu, od kutije, do ogledala...sve je jako lijepo i nježno i odlično dekorirano!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivno, Goga. Nakit me podsjeća na bobice :)) Mmmmmmm. Kutijica, čista romantika

    OdgovoriIzbriši
  7. ja znam šta se krije u kutijici:))))....kriju se predivni komadi bobičasto slatkog nakita:))....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna kutijica! :)
    Ali nakit je prepredobar! Elegantno i efektno. Plave naušnice su mi super! :))

    OdgovoriIzbriši
  9. I kutijica i nakit su divni.

    OdgovoriIzbriši
  10. Jako romantično, Goge.
    I prekrasno :)

    OdgovoriIzbriši
  11. ova slatka kutijica krije pravo malo blago! mene podsjeća na božićne kuglice! krasno!

    OdgovoriIzbriši
  12. čarobna škatlica s pravljično vsebino... čudovito, nežno, elegantno.

    OdgovoriIzbriši
  13. prekrasno, počem od kutije pa do ogledala, pozz

    OdgovoriIzbriši
  14. ovdje je sve za 5+, a kod mene na blogu je igra koju sam namijenila i tebi, te svako dobro!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekraso blago!!!
    Sve mi je prekrasno!
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  16. Lijepe rukotvorine. :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails