nedjelja, 21. studenoga 2010.

Još malo ogrlica


I ove su drvene, ali su malo dekupažirane. Da budu zanimljivije. Nemam ih puno, neke su udomljene, neke susrećem na poslu :) 
drvene-crvene
 čičak plave
 trantičica (ili tratinčica)
s listom mrkve
vinske 
li-la

Broj komentara: 11:

  1. Ove su mi još lijepše od "drvenih"!Prelijepe su!

    OdgovoriIzbriši
  2. meni su i drvene i dekupirane lijepe, a lijep mi je i novi izgled bloga

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasne su, ali stvarno jesu!!! Odlično to radiš :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Li-la
    Vinske
    Čičak plave

    -> moja top lista

    p.s. novi look je "ajnc a".
    Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. famozne ogrlice,bravo goge!!!pusaaaa!!

    OdgovoriIzbriši
  6. jako su lijepe:))...u rijeci kupujem materijale u trgovini LI-LA tako da mi je i tvoja ogrlica jako slatka....
    nisam još nikad radila decoupage na nečem tako sitnom.....zato skidam kapu,mislim da to i nije baš pus of kejk za raditi:)))....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW, kad sam na svojoj listi blogova videla ikonicu sa tvog bloga, glasno sam rekla: Što je ovo nešto lepo, i zaista je divno...bez reči sam!

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails