petak, 20. kolovoza 2010.

Odjevene kuglice

Na moru nisam ništa kreativno radila. Dobro, svaki dan sam smišljala što bi moji voljeli prezalogajiti taj dan. Iako sam ponijela akrilne boje, kistove i platno, ništa nisam niti taknula. Samo sam opheklala nekoliko drvenih kuglica. Doma sam složila par naušnica i jednu ogrlicu. Znam da nije nešto, ali i malo stvari vesele, zar ne?

Broj komentara: 11:

  1. ma daj... pa ljeto je i na godišnjem smo. a ljeto služi tome da se ljenčari i jede. a ti si ipak uspjela još i heklati. svaka čast. zgodne su ti perlice i ono što si njima napravila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijepi radovi Goga!
    Veliki pozdrav i ugodan vikend.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, Goge, pa dobro ti Željka veli, na godišnjem se "godišnjari", a ne radi ;) Bravo za opheklane kuglice - me like what me see (namjerno falšam) :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Makar i na godišnjem vidim da nisi mogla odoljeti a da bar nešto ne napraviš i iako kažeš da to nije nešto, ali varaš se, pa to je tvoj unikatni rad za koji je trebalo odvojiti vrijeme da bi ga tako lijepo izradila...zato bravo Goge :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj, baš su ti preslatke kuglice. Što nije nešto? Pa trebalo je heklati! Super si se sjetila ukrasiti drvene kuglice. To zaista još nisam vidjela :)) Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  6. Znaš da je godišnji odmor (kao što mu i sama riječ kaže) odmor. Ali kao što vidim nisi previše mirovala-odmarala :))
    Kuglice su ti super ispale.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. naušnice i ogrlica su baš nekako morske, super su ispale, svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  8. nisam još pokušala heklati nešto tako sitno,jel se to može:)))).....baš mi je slatko:)))....i da parafraziram maju aj lajk dis:))))))...
    pusa:))......

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako nije nesto, bogme je, super su ti heklane nausnice i ogrlica, bas su chic:)))
    Pusa:)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Nek si se ti nama malo odmorila i brckala u moru. Imas vremena za sve. Kuglice su preslatke.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala svima.
    Nije moja ideja. Vidjela sam ovo na mnogim heklanju naklonjenim blogovima.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails