srijeda, 14. rujna 2011.

Heklani cvijet sa slavonskog ključa-tutorijal

Ovaj jednostavan, a zanimljiv cvijet našla sam na jednom starom ključu u Slavoniji prije otprilike pet godina. Cvijet je bio jako šaren, u duginim bojama. Očarao me na prvu. Jako je jednostavan za izradu.
Ovaj cvijet sam obojala u bordo nijanse (samo gornje vrhove). 

...kao salvetodržač...


...na zavjesi...

 ...ukras na torbi (zadnji krug je heklan u nijansama plave, ostatak je bijeli)...

 Slijedi tutorijal koji je nastao na moru. Ovo je jedino što sam napravila na moru.
 ...napraviti lančić s nekoliko očica...
 ...u prvom retku isheklati (kukičati) stupiće s jednim navijutkom dok ne zatvorite krug...
...svaki sljedeći krug se hekla tako da se udvostruči broj stupića...

 ...treći krug (počinje se nabirati)...
 ...četvrti krug...
 ...peti krug...
 ...nakon sedmog kruga stupića, stavila sam sitne lančiće (po tri očice)...
...skica na papiru...

Nadam se da vam se sviđa cvjetić. Jako je opuštajuće za raditi. Ništa se neće dogoditi ako slučajno ne poduplate broj stupića u nekom retku.

Broj komentara: 16:

  1. Joj, idem odmah potražiti svoju iglu za heklanje i probati, mislim da sam shvatila. Cvjetovi su prekrasni. Hvala ti na objašnjenjima i fotkama.

    Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivno Goga!!!!! Hvala ti za tut!!!!!! Idem ga odmah napraviti :))))
    Ugodan i kreativan dan ti želim

    OdgovoriIzbriši
  3. Eto ga na, taman se i ja nedavno uhvatila heklanja, a imam i pamučnih konaca aman taman za isprobati ovaj cvijetak :) Podsjeća me na potomka karanfila i peonije ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka ti čast, ja sam na žalost zadnji puta heklala kao mala kad me je baka učila i od tada nikad više. Stoga se samo mogu diviti tvojim prekrasnim ružicama!
    Kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Jednostavno i efektno...Volim takve uratke!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam ovakve kukičane detalje za koje ti ne treba niti shema niti puno brojanja... a rezultat je izvrstan!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo mi se jako sviđa, baš si želim napraviti par cvjetića!

    OdgovoriIzbriši
  8. Cvijet je prekrasan, ali ja ne znam heklati, šmrc, šmrc...

    OdgovoriIzbriši
  9. evo, ja se hvatam heklanja i štrikanja zadnjih godinu dana. baš sam sad opet dobila volju.

    OdgovoriIzbriši
  10. Budući da sam početnik u heklanju, ovakvi tutići su kao stvoreni za mene...pa još i shema a sve skupa jednostavno i lijepo.... Hvala puno!

    OdgovoriIzbriši
  11. Vrlo jednostavno, a tako raskošno!!! Hvala za šemu, dobro će mi doći još jedna :)))

    OdgovoriIzbriši
  12. HOLA GOGE !!!!! QUE BIEN TE HA QUEDADO !!!!! Y QUE BUENA EXPLICACION !!!!! MUCHO GUSTO EN SALUDARTE !!!!! BESOS DESDE CADIZ.

    OdgovoriIzbriši
  13. Predivno izgleda,ovo je nevjerovatno koja slučajnost,prije neki dan sam mamu pitala da li zna kako ide heklani cvijet,ona nije znala,i ostalo je na tome da nekoga pitamo...hvala puno,ovo će mi itekako dobro doći..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  14. o bože!!!...hvala ti što si me podsjetila na ovaj cvijet:)))......tako su se nekada zaista i radili karanfili:)).....potpuno sam zaboravila na ovaj jednostavni a jako efektan cvijetak......
    idem sad odmah napraviti,bar jedan:))....

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala na tutorijalu, efektni i lijepo. Loredana

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails