nedjelja, 9. listopada 2011.

Svijećnjaci

Ne znam što se događa dragim blogericama?!? Gdje su ona vremena kad smo se divili mojim ulovima na buvljaku? Sad su počele i druge gospoje (neću spominjati imena, već znate da su to mare i sanja :) ) hodati po buvljacima. Pronalaze prekrasne predmete koji oduzimaju dah, a ja ne mogu do Rijeke pokupiti svo blago koje se tamo prodaje. Još nisam sigurna ni gdje Sanja pronalazi stvari. Ah, evo moja dva svijećnjaka koja sam kupila prije više od mjesec dana.

...plaćen samo jednu kunu, ali je na nekim mjestima malo zahrđao (moram urediti)...



 ...ovaj je 100% skuplji, to jest, plaćen je dvije kune i ne treba nikakvo uređivanje...
Vidite kako svijeće lebde? Mislila sam kako je parafin lako nabiti na metalne svijeće, ali mi je svijeća pukla. Drugi put sam zagrijela šiljke i uspjela u naumu. Više me koštala jedan svijeća, nego oba svijećnjaka zajedno, pa sam dakle počinila veliku štetu. Morat ću pretopiti svijeću.

Broj komentara: 15:

  1. Ne znam, ne znam Goga, što se to dešava. Mora da je zaraza buvljacima krenula od tebe i sad nema nazad :))
    Ja sam u potpunosti podbacila u tom pogledu, ne pamtim kad sam zadnji put osjetila hreličku prašinu pod zubima. Užas.
    A vi me svi mamite i mamite.
    Čuj, ovaj 2. svijećnjak 100% skuplji, pa stvarno malo previše :)))) haha
    p.s. iaoko si ti počinila štetu, hvala ti na podjeli iskustva s nama

    OdgovoriIzbriši
  2. hahaha...draga moja, misliš da ću ti otkriti svoj buvljak pa da i njega opustošiš, a ne, neće ići...drž se ti svojeg rajona :)))
    ...eh ovakvi svjećnjaci bi mi baš dobro došli, prekrasni oblici i par kunica...nudim 3,01 kn za oba :)))
    ...zapeo mi za oko i lijep ručni rad u pozadini svjećnjaka :)))
    bokić

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni svjećnjaci,jest da si se istrošila al to je tako, pa šta ćeš....

    OdgovoriIzbriši
  4. Ma vidi što je Sanja velikodušna:))
    A "ulov" ti je stvarno odličan!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ulov je fenomenalana, svjećnjaci su prekrasni. Nije mi palo na pamet da zagrijem svijećnjak prije nego počnem nabadati svijeće, sad budem.

    OdgovoriIzbriši
  6. mnogo su ti lepi svecnjaci,ja takodje obozavam buvljak! mmmmm.... ali ovog vikenda kisa kod nas ne prestaje,a taman sam htela da prokopam uzduz i popreko.... Veliki pozdrav!
    Raki

    OdgovoriIzbriši
  7. Uf,preskupo,a još su i rđavi!A neka,kad su prekrasni!

    OdgovoriIzbriši
  8. da se nisi usudila doći u rijeku i haračiti:))))......osim ako ćeš dovesti tog lika koji prodaje svječnjake:))...
    složila bih se da je drugi stvarno precjenjen,mislim 100% je ipak malo previše:))))....
    super su,jako bi mi se dobro uklopili u trenutni izgled boravka.....kako je poznato da nisam cicija (ko neki jel) nudim cijelog jednog medvjeda za ovo blago:)))).....

    OdgovoriIzbriši
  9. Ulov je prekrasan,moram priznati da ti i malo zavidim!:) Obožavam ovakve stvari, stvarno imaš ukusa Goga:)

    Kiss:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ma kako su se neki razbahatili. jako velikodušno. vidi se da su naučili umjetnost cjenkanja. Ne dam svoje svijećnjake ni za brdo love, eto

    OdgovoriIzbriši
  11. ne daj, ne daj... ovo preplaćeno blago dobilo je još na vrijednosti od kad je u tvojim rukama. tko bi to sad više mogao platiti?

    OdgovoriIzbriši
  12. Pogledaj nas na šta smo sve spale:) Katastrofa. Skupljanje starih stvari, cjenjkanje... ali drage moje samo mi znamo koja je to uživancija!
    Divni su ti svjećnjaci..a skupi...:))

    OdgovoriIzbriši
  13. Ajme, dosta mi je tih vaših žalopojki, dođite u Pulu, u samom centru je ulica na kojoj kao nekakav buvljak, kad ono tamo možeš molit, prosit, al nikako da spuštaju cijenu, i još se žalite da je zahrđao, ... ma baš ste mi neke cvilidrete, sve pohvale draga, i ne plači nad svijećom, a svječnjaci su pravi. Veliki pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasan ulov obožavam ovakve divne starinske svjećnjake:)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails