ponedjeljak, 17. svibnja 2010.

Velika zelena

Vratila sam se s puta i pokušavam vratiti snagu koja je negdje ostala. Baš i nije neki gušt biti na moru po ovoj hladnoći. Još da sutra preživim norijadu.

Uspjela sam poslikati veliku zelenu kutiju koju sam dobila prije nekoliko godina (tad nije bila zelena). U njoj se nalaze razne trake i trakice.

Naravno, postoji i srednja zelena kutija. Samo da je još malo dotjeram.

Broj komentara: 10:

  1. Ah, lepote!
    Za trenutak sam pomislila da si i ti presovala cvece, kako izgleda verno i prirodno, a posebno mi se dopada jednostavnost motiva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna kutijica!
    Škicni malo na moj blog, vjerujem da ćeš naći nešto za sebe i postati moj sljedbenik:)
    Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. pa baš si majstorica sa tim svojim kutijama. odlična je. jednostavna i jako lijepa.

    OdgovoriIzbriši
  4. mmmmmmmm, divna je! obožavam motive cvijeća, a još kad su ovako majstorski naslikani...prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
  5. Decoupage mi je uvjek ljep.Jos kad je uradjen na kutijice...nema bolje lepote od to

    OdgovoriIzbriši
  6. Milina, a što drugo? Od tebe nismo ni očekivali manje - jedva čekam "srednje zelenu".

    OdgovoriIzbriši
  7. Ova pastelna zelena boja, tako je ugodna oku, motiv tratincica,kao da je stvarno na travi.Kutijica je odlicna, uvijek kazem da je manje vise.To je tesko postici, ali ti jesi.Bravo:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Goge, postoji li tehnika u kojoj se ne bi našla? Mislim, kutijica je odlična, kao i sve drugo :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala,
    Drenka i ja volim decoupage, ali ovo je slikano akrilnim bojama.
    Ivana, srednja samo sto nije stigla na slikanje. Jos samo da odu maturanti, da ispravim pismene i da se odmorim od puta i da...

    OdgovoriIzbriši
  10. Navigaješ na tomu polju zvanom kreacija i razne tehnike, bolje nego riba u vodi. Veoma dobro složena garnitura. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails