utorak, 16. listopada 2012.

Šeširi za igle

Šta će ti to? Kome ćeš to dati? Ta pitanja me uvijek bacaju u očaj. Mora li sve imati svrhu i praktičnu namjenu. Neka stoje i skupljaju prašinu. Meni su lijepi.
A sve je počelo tako što sam slučajno na internetu naišla na tutić. Kad sam ga htjela ponovno pregledati nisam ga mogla pronaći. Nešto slično sam vidjela kod Sanje. Za podlogu se koristi stari CD.
 








Broj komentara: 15:

  1. I mene baca u očaj kad naiđem na nešto zgodno a poslije bezuspješno tražim...
    Šeširići su preslatki, uostalom, upakirani uz neku čokoladicu mogu poslužiti i kao poklon prijateljici:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Doista su mi preslatki.Svaki na svoj način:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. kak su dobri neznam koji mi je ljepši , svi su tako slatki :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš su simpatični ovi šeširići :-)
    Pozz :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja sam nedavno izradila nekoliko šeširića (puno su manji od ovih tvojih) i dobila sam iste reakcije....ali ne očajavaj, svi su preslatki, a osim toga, našla si im i praktičnu namjenu, zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  6. Sjajno izgledaju ovi šeširici.
    Sigurna sam da češ im nači neku namenu, svuda mogu biti lep i neobičan ukras.

    OdgovoriIzbriši
  7. Preslatki su, da znas da cu morati napraviti nesto slicno... ionako samo usisavam igle po najskrivenijim coskovima. I naravno da imaju prakticnu primenu, da se spasi usisivac!

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako elegantno izgledaju i da baš sama uživaš gledajući ih. Ne očajavaj!

    OdgovoriIzbriši
  9. Toliko su mi preslatki ovi šeširići,ma stvarno su ukras:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Božićni blagdani se približavaju..kao što Eda kaže jedan šeširić i čokoladia idealan poklon...šeširići su ti predobri....pozz

    OdgovoriIzbriši
  11. Sesirici su prepreslatki, poklon koji ce sigurno obradovati:-)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Haha, a i ja uvijek tražim namjenu, ali nikad nemam ništa na pameti kad treba nekome pokloniti pa šizim u zadnji čas. Šeširići su jaaaaako zgodni, a ja sam se upravo dosjetila što ću pokloniti jednoj osobi. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. evo, ja ću jedan!! :) Baš su slatki!

    OdgovoriIzbriši
  14. Drago mi je da vam se sesirici svidjaju.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails