nedjelja, 11. prosinca 2011.

Tutorial - andjeo od keramike (glina)

Kao što sam pisala u prošlom postu jako me iznenadilo, kao i sve vas, kako netko može uzeti tudje riječi i slike i predstaviti ih kao svoje. To mi je još uvijek čudno. Već sam mislila da ne treba ljudima pokazivati svoje radove. Medjutim, nisu svi takvi i za nas kreativce je dobro da dijelimo ideje.
Andjeli su moja omiljena tema i osim na svili volim ih raditi u keramici (tj. glini). Ovo su ostatci bijele gline. Nemam više bijele gline, ali imam crvene.
...komad gline razvaljati na debljinu 4-5 mm...

...izrezati krila i plašt, napraviti kuglicu promjera max 2 cm...

...komad gline protisnuti kroz stroj za gniječenje češnjaka...

...spojiti plašt...

...na plaštu i krilima napraviti utore jer ćemo komade lijepiti slipom...

...smotati kovrče...

...spojiti sve dijelove slipom (jakooo omekšala glina)...

...još jedan pogled na malenog...

Broj komentara: 7:

  1. presladak... kao stvoren da me odvuče u zemlju snova!

    OdgovoriIzbriši
  2. Divan je ovaj malecki!
    Pozz:))

    p.s. i sada ga pretpostavljam ideš peći na 130 st. ili 110? (šalim se)

    OdgovoriIzbriši
  3. Presladak!!
    Još kad dobije onu prekrasnu crvenu nijansu...
    Imam jednog jako sličnog, samo što sam mu kosu i krila glazirala bijelom glazurom...

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatko!
    Ma može tko god hoće ukrasti tvoje slike i tekst, ali nitko ne može ukrasti kreativnost koju imaš u sebi i tvoje ruke! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Cure prije mene su se izjasnile, a ja mogu jedino ponoviti ko papiga ono što je činjenica, a to je da je presladak!!! No, iako si nam pokazala kako napraviti jednog ovakvog ljepotančića u ovakvu avanturu se ipak neću upuštati :)))
    pusa

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails