nedjelja, 12. rujna 2010.

Nemam vremena

Već mjesec i pol preuređujemo po stanu. Većinu radimo sami zato što mi to znamo bolje od majstora :)). Šalim se, djelomično. A još je počela i nova školska godina. Uz dva školarca nije lako.

Nije da nisam ništa kreativno radila, ali ne stignem objaviti. Večeras sam odlučila objaviti stare radove koje sam uspjela poslikati, ali blog je odlučio raditi probleme. Sve se urotilo. Na kraju je pametniji popustio.

Sjećate se onih anđela koji su otišli na more? Poslala sam još jednu turu. Jedan se vratio doma.


Vez na ručno rađenom platnu.


...u punoj veličini...

detalj

okrugli milje

detalj

Broj komentara: 11:

  1. Goge, kako to da se jedan od anđela vratio doma? Inače, vezovi su prekrasni! Ako daješ tečajeve, rado bih se upisala na koji ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasni vezovi :)) A onaj anđeo se vratio jer ne može bez tebe. Sigurno. Puno pozdrava, Sandra Z.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni su ti ručni radovi, a onaj motiv izvezenog cvijeta imam i ja! Lijepo da si uspjela od svih drugih obaveza odvojiti vrijeme i za svoj blog, pa tako i za nas koje volimo pogledati tvoje radove :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam ovakve radove, vraćaju me u djetinjstvo i vrijeme kada su žene puno više vezle i kukičale... A tvoji su radovi zaista prekrasni, vjerujem da si jako ponosna na njih...

    OdgovoriIzbriši
  5. divni radovi:))....
    okrugli milje mi je predivan:)))....
    M....

    OdgovoriIzbriši
  6. Goge, bas mi je drago, da si udomila svoje andjele, a rucni radovi su ti prekrasni:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Oi amiga,
    Estava passeando pelos blogs das amigas e achei o seu, que bordados belissimos. Parabéns.
    Estou te seguindo e convido-te a me seguir se quizeres.
    Beijos
    Estanislava

    OdgovoriIzbriši
  8. draga goge imaš nagradu na mom blogu.....nadam se da ćeš ju preuzeti:)))...
    M.....

    OdgovoriIzbriši
  9. Autor je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails