ponedjeljak, 26. srpnja 2010.

Medalje koje čekaju...

Prije dvije godine počela sam raditi ove fimo medalje. Međutim, samo sam nekoliko "osposobila" za nošenje (trebali su mi poklončići). Ostali su strpljivo čekali svoj red. Naime, ne volim brusiti, šmirglati i glancati fimo.

Medalje koje su dobile svoju vrpcu i spremne su za šetnju.

Medalje koje čekaju svoju vrpcu.

Medalje koje čekaju alkicu (metalni ringić)

One čekaju šmirglanje i lakiranje.

Broj komentara: 9:

  1. Uau fenomenalne medalje! Krasno si to napravila.

    OdgovoriIzbriši
  2. hm... a gdje su te medalje bile do sada? neka si ih izvadila da udahu malo zraka. sada ti nema druge nego završiti ih. Bilo bi šteta da ih opet pospremiš. zar ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. joj, Goge, sve mi dođe da se ubacim na neko natjecanje i osvojim koju od tih medalja ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Orignalna ideja!!! Lijepo izgledaju i mogle bi se nositi kao nakit! Bravo za tebe :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. medalje su preslatke, dok ih ne udomiš pripremi ih za božićnu jelku, baš će biti fora imati drvce sa fimo ukrasima... tako ja radim sa svojim keramičkim postoljima za lampe: prije montaže dijelova za rasvjetu prvo ih koristim kao postolje za suho cvijeće, pa kao zdjela za voće, pa ih tek na kraju, kad se nauživam, pretvorim u lampu...

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantasticno ti izgledaju medalje, bas je originalno i mastovito, bravo Goge:)) Pusa

    OdgovoriIzbriši
  7. kako sam ja propustila ove medalje!!??......šta trebam napraviti da dobijem bar jednu oko vrata:))))).....tako su mi dobre da bi s guštom stavila i par komada:))).....
    pusa:)).......

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails