utorak, 16. kolovoza 2011.

U boji mora

Nakon desetak dana dovukli smo se doma s mora. Ove godine nismo imali niti jedan kišni dan??? Zahvaljujući "naredbi" Opcije posta, dan prije odlaska na more napravila sam tri posta i odredila da se objavljuju svaka četiri dana. He, he, bilo mi je to "najplodnije" razdoblje objavljivanja.
Na more sam ponijela cijeli kofer s akrilnim bojama, kistovima, platnom i drugim potrepštinama, ali nisam ni namočila kist u vodu. Nadam se da Najdraži neće čitati ovaj post (jer nije moj sljedbenik), pa neće saznati da smo bez veze vukli kofer.  Iako motivi na slikama nemaju veze s morem, osim boje, nadam se da će vam se svidjeti.





Broj komentara: 16:

  1. Sviđaju mi se :)) Znači, da su ti dani bili ispunjeni zaista zanimljivim događanjima, kada nisi morala zaviriti u kofer. I neka je, odmorila si se, nakupala, nasunčala sigurno a mužu nećemo reči, časna kreativna :))
    Pusa :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivne su... a čovjeka ne boli ono što ne zna pa stoga psssssst!

    OdgovoriIzbriši
  3. tvoj logo - zaštitna slikica - uokvirena, jako slatko :) :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovi tvoji anđelki su zaista posebni, a ja sam ponosna vlasnica jednog takvog koji će me uvijek podsjećati na tebe :)))
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kad se ide na more onda se ide na odmor, pa nema veze koliko često se objavljuju postovi, hoće li čovjek biti kreativan za to vrijeme ili ne.. Anđelčeki su zgodni..

    OdgovoriIzbriši
  6. Haha, muž nije sljedbenik! Jako slatko djeluju ovako prigodno uokvireni:))

    OdgovoriIzbriši
  7. Ma preslatki su!!! A za muža, no comment. Svi su isti. :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasni su...obožavam ove teme sa anđelkima a o izradi da ne pričam....a o koferima, bojama ..to mi je tak poznato...prije dvije godine muža vratila 40 km nazad jer sam zaboravila kistove....znaš ono uhvatim se za glavu i jauknem "ja moram nazad"on p.... ali okreče auto....bitno da i se ti odmorila...pozz, Branka

    OdgovoriIzbriši
  9. Itekako mi se sviđa.Tako plavi nježni...posebni!

    OdgovoriIzbriši
  10. To, da nisi odprla kovčka, lahko pomeni samo eno - da si se imela tako zelo dobro, da nisi nanj niti pomislila :) Pa to je super.
    Slikice pa prisrčno čudovite, kot vedno.

    OdgovoriIzbriši
  11. Slažem se sa ostalima, prekrasne slike slatkih anđela!

    Lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  12. odlično! sviđa mi se to da si se odmorila. i vratila. a što ja mislim o anđelima - znaš! :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails