srijeda, 29. veljače 2012.

Zelena ekipa

Dobila sam špotanciju da se previše bavim keramikom. Ostalo sam zanemarila. Ma nisam. Dosta šivam, skraćujem suknje (odozgo???). Na poslu smišljam kako kreativno zaposliti ekipu. No cijela ova priča nema veze sa slikama koje slijede.
Dakle, možda se sjetite da sam jednom uređivala velike kutije za kavu? Konačno sam zgotovila jednu kutiju. Još samo tri komada :(((. Velika zelena je dobila drustvo u obliku malih zelenih.
...jedna velika zelena u društvu dvije male ...
...na poklopac sam zakeljila salveticu, a na rubove ukrasnu trakicu...

 ...slično kao kod male kutije, samo dva reda trakice na poklopcu...
...skladište za srčeka...

...skladište za kolačiće...

...u velikoj kutiji smjestili se raznobojni biseri...

...ups, jedna jabuka (zelena)...

...budući je jabuka keramička mora biti šuplja...

P.S. Stvarno ne znam od kud ova keramička jabuka među kutijama kad sam rekla da neću ništa keramičko stavljati u skoro vrijeme. Da, i u prošlom nekeramičkom postu se uguralo malo keramike :).


Broj komentara: 12:

  1. Kutije su prelijepe,baš imaju proljetnu notu svojom bojom,i jabuka se savršeno uklopila s njima:)

    OdgovoriIzbriši
  2. A meni je baš keramička jabuka najzanimljivija, jer da nisi pokazala rupu i rekla da je keramička, ne bi to ni skužila! Eto.. No i kutijice jako zgodno izgledaju.

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve mi je stvarno prekrasno i jabuka i kutijice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršeno, naročito boja...a jabuka je super, pa neka i keramike, zašto se buniš:) odlično je "legla"
    I muška kutija je savršena, ne stižem da pišem i drugi komentar, oprosti.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jako lijepe, boja mi baš paše u moju kuhinju! Sanja (Kreativnost) mi je poslala izazov, a ja ga šaljem tebi, ako želiš.
    http://kalipso-treasurechest.blogspot.com/2012/03/izazov.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kutijice predivne ali mi je ipak jabuka ono.....svaka čast
      pozdrav iz Slavonije

      Izbriši
  6. Aaaaahahahaha... Ovo s jabukom mi je odlično. Bas si me zeznula. Stvarno sam mislila da je prava.

    OdgovoriIzbriši
  7. Maravilloso trabajo, me encantan las cajas.
    Besos dese España

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails