utorak, 13. srpnja 2010.

Pobjednica je...



Završena je nagradna igra. Hvala svima koji su sudjelovali. Bilo mi je zanimljivo čitati vaše komentare. Nitko nije pogodio točan iznos pa će nagrada pripasti onome tko je bio najbliži stvarnom iznosu.Pobjednica voli ljubičastu boju. Nagrada je ovaj anđeo (veličina slike 17x20).

Popis "troškova":
1. Vješalica s poznatim motivima i okvir bez stakla bili su u kompletu (u vrećici) =1 kn2. Slika u starinskom zlatnom okviru =10 kn3. Polica za začine i posudice, dobro očuvano = 10 kn4. Peškir, vez na domaćem platnu =10 kn5. Škrinjica (bez ključa) prekrasan rad =10 kn6. Kukičani (heklani) rad veličine 50x50, neoštećen =5 kn
7
. Drveni okvir (bez stakla) = 1 kn8. Bokal, čajnik ili nešto treće (bez poklopca) = 5kn9. Pletena škrinjica od pruća = 10 kn10. Podložak, mora na popravak jer se čavli ispali s jedne strane = 1 kn
Kad sve zbrojimo iznos je 63. Sad već znate pobjednicu:
Draga Željka, molim te javi mailom svoju adresu da ti mogu poslati nagradu. Budući sam vidjela tvoje predivne kreacije sigurna sam da ćeš ovog anđela smjestiti u neki lijepi okvir (npr. dekupažirani). Čestitka pobjednici, pozdrav svima od Goge

Broj komentara: 12:

  1. Cestitam pobjednici, jednostavno nemogu vjerovati, da je tako jeftino, kako dobrooo:))

    OdgovoriIzbriši
  2. Aaaaaa, čestitam pobjednici. Pa kako sam samo mogla bubnuti 120 kn. Neko bi reko da nikada nisam bila u tom El Doradu. Svaka čast za odličan ulov po izuzetno super povoljnim cijenama. Pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  3. čestitam pobjednici tj.najboljoj pocjeniteljici:)))))......ađelak je presladak:))
    znala sam da je jeftino ali TOLIKO...!!!!
    pusa:)).....

    OdgovoriIzbriši
  4. Svaka čast, ne mogu vjerovati u ove recesijske cijene! :) Čestitke pobjednici i sigurna sam da će lijepo udomiti anđeleka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke pobjednici i svaka čast na pogađanju :) Predivan poklon!

    Kasno mi je sinulo koliko toga ljudi prodaju ispod 5kn, koliko se toga nabavi u 2h i još nedjeljom, a i sad nemam pojma što je od toga kupljeno s cjenkanjem, a što bez...
    Zaista odličan ulov, nevjerojatno da je samo 63kn...

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke pobjednici na lijepoj nagradi a tebi veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  7. čestitke pobjednici!
    ovo ja zovem kupovina! pune vrećice, a ništa nije više od 10 kn! a tek kupovati po kunu... divno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitam pobjednici, dobila je lijepu nagradu!!! I stvarno dobar ulov za tako malo novca :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. čestitam pobjednici...dobila je predivan poklon
    a čestitam i tebi na super kupovini
    i ja bi rado po Hreliću prošetala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala ti na lijepoj nagradi i na čestitkama. Javim ti se kasnije :)

    OdgovoriIzbriši

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails